sobota, 5 marca 2011

Dzień otwarty

Dziś w naszej szkole był dzień otwarty. Moja sala "dorobiła sie nowej wizytówki :).

To zdjęcie zrobione wczoraj wieczorem:



A to aniołek już na właściwym miejscu:



I tak zupełnie przy okazji: takie litery poznała moja klasa. Po reformie litery wprowadzać będę aż do maja. Reforma została przeprowadzona, bo dzieci coraz szybciej się rozwijają, są mądrzejsze itp., po czym zaserwowano program okrojony, wszystko dużo wolniej dzieci poznają... Chyba nie będę się starała tego zrozumieć.

2 komentarze:

  1. O rety, na pewno dzieciakom bardzo się spodoba, kiedy zobaczą TAKĄ wizytówkę.
    Zrozumienie reformy....hmmmm, zbyt skomplikowane :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, nawet nie mów mi nic o reformie, bo ja mam syna w 4 kl i szlag mnie trafia
    jeszcze inne przedmioty są do ogarnięcia, ale ta przyroda czyli mix chemii, fizyki, geografii i biologi to jakaś masakra - wszystko po łebkach, pani pędzi z tematami, żeby wszystko przerobić, a w podręczniku nic nie ma - wszystko musimy szukać w necie
    nie mówiąc już o tym, że takim mixem robią tylko dzieciom wodę z mózgu


    a wizytówka super :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń