wtorek, 5 stycznia 2010

Mój syn

Popatrzcie na tego chłopca,
to jest mój synek!
Jakie uszy ma prześliczne,
jaką ma minę!

Prawda, że to
przemiła mina?
Okropnie kocham mojego syna!

Dzisiaj w domu z wielkim hukiem
stłukł cztery szklanki,
z półki zrzucił dwie patelnie
i wszystkie garnki.

Nie uważał-
to jego wina...
Okropnie kocham mojego syna!

Syn wieczorem sam się przyznał,
że był niegrzeczny...
Gadał z Antkiem i nie uważał
na jednej lekcji...

No i kłopot
znów się zaczyna.
Okropnie kocham mojego syna!

Już jest późno, syn zasypia,
syn zaraz zaśnie...
W czubek nosa go pocałuję,
gdy światło zgaśnie...

Syn w objęciach
dwa misie trzyma...
Okropnie kocham mojego syna!
Irena Landau



Jeśli ktoś chciałby przekazać 1% swojego podatku na rehabilitację i leczenie Antka, byłabym bardzo wdzięczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz