sobota, 14 sierpnia 2010

Drobiazgi i nie wręcz przeciwnie

Polecam lekturę książek Francine Rivers. Pierwsza jej książka, jaką przeczytałam to "Purpurowa nić". Bardzo mi się podobała, więc bez obaw sięgnęłam po jej kolejne książki.




A jak książki, to muszą byc i zakładki :).




Jestem w drugim tomie trylogii "Znamię lwa".




O czym są te książki? Choć bohaterowie i miejsca akcji są przeróżne, to jednak wszystkie one są o tym, co najważniejsze:
WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ.


Naprodukowałam kilka drobiazgów.








A teraz najważniejsze. Muszę się pochwalić, że dostałam nagrodę pocieszenia w konkursie lipcowym zorganizowanym przez Edytę - pasjonatkę hoi. Jak dla mnie, to było nie tylko pocieszenie, ale i ucieszenie. Edyto, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.


1 komentarz:

  1. Witaj!
    Nie znam książek tej autorki. ale spróbuję poszukać w bibliotece.
    Zachęciłaś mnie;-)
    Twoje drobiazgi urocze.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń