czwartek, 13 maja 2010

Większa radość w dawaniu...

Przyłączyłam się do zabawy na blogu Tymczasem. Polega na sprawianiu radości innym, ale na określonych zasadach. Oto one:

1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie, mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.


Czekam na pierwsze trzy osoby i już zaczynam myśleć o upominkach dla nich. Sama też z niecierpliwością będę czekać na przesyłkę Tymczasem.

P.S. Niektóre łańcuszki nawet lubię :).

4 komentarze:

  1. Ja tu pierwszy raz i tak mi się poszczęściło, bo baaardzo chciałam wziąć udział w tej zabawie. Serdecznie pozdrawiam i czekam na pierwsze 3 osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja bede druga :) zabawa u mnie juz trwa =o)

    OdpowiedzUsuń
  3. O...a u Ciebie jest jeszcze miejsce?! To się świetnie składa,bo ja mam jeszcze jeden "strzał"-trzeci :-) No więc się zapisuję :-) Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dopiero teraz zauważyłam Maju, że się dopisałaś. Świetnie! Wakacje zaczęły się, więc zabiorę się do ulubionych prac :).

    OdpowiedzUsuń